Ona Weronika: Tesco magazyn zima 2013

wtorek, 17 grudnia 2013

Tesco magazyn zima 2013

wtorek, 17 grudnia 2013
Już jest nowy magazyn Tesco, dla posiadaczy kartu Clubcard za 1 gr, to jak go to nie kupić ;).
Dla tych co nie mają w pobliżu Tesco Extra lub karty, na stronie jest wersja online.


Na okładce i w środku Pani Rozenek, szczerze to mi już się trochę znudziła.



W środku kupony zniżkowe na kosmetyki Nivea, może się skuszę, bo do wykorzystania do końca stycznia.


Krótki artykuł o diecie zgodnej z grupą krwi, kiedyś i nadal mnie to interesuje, ale problem w tym, że nie wiem jaką mam grupę krwi :).
Ale jak każda dieta ma swoje wady i zalety, i nie wiem czy byłabym w stanie zrezygnować z ulubionych produktów, ale z drugiej jeśli mój organizm ich nie potrzebuje ? To ciekawe jest.



Zainteresował mnie też, artykuł o słynnych dzieciach znanych z ekranu.
Zadziwiająca jest ich popularność na Facebooku setki tysięcy fanów, o ile serial i dzieciaki lubię, to nigdy nie polubię Pani Kożuchowskiej i postaci przez nią granych. 
Zauważyliście jak te dzieci rosną na naszych oczach, to niesamowite ;).

1 komentarz:

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...