Ona Weronika: TrenerkaINFO

czwartek, 1 maja 2014

TrenerkaINFO

czwartek, 1 maja 2014


Szybko się nudzę, czego dowodem jest, to że nie pamiętam kiedy ostatnio trenowałam, a brzuch sam się płaski nie zrobi :).
I tak oto szukając motywacji i kolejnych treningów, odkryłam portal i kobietę trenerka.info, a jeszcze wcześniej ten trening.
Dziś jest pierwszy, zaczyna się piękny miesiąc, jest ciepło, a to mnie jeszcze bardziej mobilizuje do regularnej aktywności fizycznej.
Dlatego wykonałam z trenerką.info, rozgrzewkę i trening brzucha, który jest jednym z lepszych, bo nie potrzebujesz do niego maty. A angażuje całe ciało.
Do tego wszystkiego Aniamaluje, kolejny raz przekonuje mnie, do hula-hoop i jak mi się uda, to nawet jutro kupuję kółko i uczę się kręcić :).

PS. w tym miesiącu nie robię podsumowania, wszystkie popularne wpisy widać w prawym pasku bocznym, a jutro jak w każdy piątek słodki przepis.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...