Ona Weronika: Książki nie dla mnie

czwartek, 7 listopada 2013

Książki nie dla mnie

czwartek, 7 listopada 2013
Pisząc tego posta zastanawiam się jaki powinien mieć tytuł, czytam dużo średnio jedną książkę na tydzień, czasami więcej, zależy od objętości i tematyki.

Ale też od autora i tego na co akurat mam ochotę, czytam zwykle współczesną beletrystykę polską.
Chociaż zdarza mi się, też coś zagranicznego przeczytać.
Co czytałam od początku założenia bloga zobaczycie i przeczytacie tutaj.
Często sięgam po tych samych autorów, wydawać by się mogło sprawdzonych i już znanych mi pod względem tematyki.

Rzadko się zdarza, że nie kończę jakiejś książki, tak te po które sięgnęłam ostatnio, mi nie ,,smakują'' i nie chce mi się ich czytać.




A mianowicie Szymona Hołownie, zna każdy z telewizji, napisał i wydał już kilka książek, z Marcinem Prokopem również. Tak ta ,,Last minute'' jakoś mało mnie interesuje i przekonuje, jest to zbiór doświadczeń Szymona z podróży po niemal całym świecie, historię związane z religią. przeczytałam tylko jeden rozdział, czyli kilka stron.

Marię Nurowską znam z poprzednich książek klik, tamte polecam, bo tematyka ciekawa i aż chciało się czytać, tak tą ,,Sergiusz, Czesław, Jadwiga''  najnowszą no nie mogę.
Jest to zbiór biografii, wierszy i fikcji, dwójki autorów Piaseckiego i Miłosza, a do tego gdzieś ma być wspólna kobieta. Niestety się tego nie dowiem, bo przeczytałam połowę i więcej nie mam ochoty.
Może to ta moja niechęć do wierszy, których nie lubię już od szkoły podstawowej, a także to, że mało mnie interesuje życie i twórczość poetów.

Inne które wiem i pamiętam, że nie przeczytałam to ,,Osobowość ćmy'' Grocholi i ,,Bikini'' Wiśniewskiego, teraz czytam jego ,,Na fejsie z moim synem '' i jestem pod wrażeniem.

Przy wyborze książki w bibliotece kieruje się zwykle okładką, nazwiskiem autora i tym co napisane jest na odwrocie, jak widać nie zawsze się to sprawdza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...