Ona Weronika: Nurowska Maria, Raczyńska Tatiana ,,Matka i córka''

czwartek, 28 listopada 2013

Nurowska Maria, Raczyńska Tatiana ,,Matka i córka''

czwartek, 28 listopada 2013
Kiedy tydzień temu oddawałam do biblioteki, tą książkę autorki Sergiusz, Czesław, Jadwiga ,już czekała jej nowa. Nie wiedziałam czy brać, ale stwierdziłam, że to może być coś fajnego skoro to rozmowa matki z córką. I wcale się nie pomyliłam i nie zawiodłam, bo czytało się bardzo dobrze. Lubię taki kieszonkowy format książek, bo wtedy czytanie jest łatwiejsze i szybsze.





,,Matka i córka'' rozmawia Marta Mizuro, to bardzo osobista książka, zawiera bardzo dużo prywatnych zwierzeń.


Autorki pokazują w niej zdjęcia swojej rodziny, rozmawiają na każdy temat.
Chociaż żyją daleko od siebie, są ze sobą bardzo blisko.
Zaskoczyło mnie, że Pani Maria tak dawno zadebiutowała, czego wcale po niej nie widać.
Autorka bardzo wrażliwa, z trudnym dzieciństwem i przeżyciami, które bardzo często obecne są w jej powieściach.
To niesamowite jak czasami matki i córki są do siebie podobne, przy tym się bardzo różniąc.

To niezwykle życiowa i pouczająca lektura, którą szczerze polecam, a już szczególnie miłośnikom twórczości Pani Marii.

Inne książki autorki, które mnie zaskoczyły ale i zachwyciły to Drzwi do piekła i Dom na krawędzi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...