Ona Weronika: Ladies Night w CinemaCity - Listopad 2013 - ANI SŁOWA WIĘCEJ

sobota, 30 listopada 2013

Ladies Night w CinemaCity - Listopad 2013 - ANI SŁOWA WIĘCEJ

sobota, 30 listopada 2013

Wiedziałam, że takie seanse specjalnie dla kobiet się odbywają, ale jeszcze nigdy nie byłam.
Dlatego w ten czwartek się wybrałam do CinemaCity Bydgoszcz.
Był to ostatni pokaz w tym roku. 
Bilet kupiłam sobie rano, żeby później nie czekać w kolejce, kosztuje 21 zł.



To co zobaczyłam mnie zaskoczyło, ale pozytywnie, prawie pełna sala kobiet w różnym wieku.
Roześmiane, rozgadane z przekąskami lub bez, ale te i tak nie były potrzebne.

Jeszcze przed salą, każda Pani dostała butelkę razowego kwasu chlebowego, oraz prosto z lodówki świeże marchewki ;).
W sali czekał już Pan prowadzący, hostessy oraz sponsorzy ze swoimi stoiskami.
Każda Pani dostała ankietę na temat Ladies Night, które później losowano i rozdawano upominki od Oriflame.
Kolejną niespodzianką była reklamówka z tajemniczą zawartością.


 Oto ta zawartość, ja jestem zaskoczona atrakcjami i darmowymi próbkami od sponsorów.



Dodatkowa każda Pani otrzymała, zaproszenie na bezpłatną analizę badania składu ciała i zabieg na dłonie od Oriflame.

Atrakcje trwały ok. 30 minut, krótka przerwa, reklamy i pokaz filmu.

,,Ani słowa więcej'' znowu nie czytałam opisu filmu, okazał się być świetną lekką komedią nawet romantyczną. Chociaż to nie moja grupa wiekowa, był bardzo zabawny, a aktorka grająca główną rolę, doskonała.

Polecam gorąco każdej kobiecie tak miło spędzony wieczór, z koleżanką, mamą lub w grupie znajomych kobiet.

Konkurencyjne kina też mają w swojej ofercie seanse tylko dla kobiet.
Na które też planuje iść i sprawdzić dla was i siebie co to za atrakcje, kina nam fundują ;).

Najbliższy pokaz w multikino już 3 grudnia, ten sam film, dlatego nie pójdę.
Kolejny wieczór w kinie helios 11 grudnia i na tym pokazie postaram się być :).

Kobiety wiedziałyście o tych pokazach, byłyście, a może się wybieracie ?

3 komentarze:

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...