Ona Weronika: IKEA katalog 2014 i sklep

niedziela, 19 stycznia 2014

IKEA katalog 2014 i sklep

niedziela, 19 stycznia 2014
Czekałam na wersję papierową, ale się nie doczekałam, wysyłane były do wybranych mieszkańców dużych miast, w których znajdują się sklepy IKEA.
W katalogach lubię szukać inspiracji, dotyczących wystroju i aranżacji wnętrz.
Katalog online dostępny jest tutaj. Można też pobrać aplikację na telefon lub tablet.
Ceny w katalogu ważne są do 20 lipca.



Nadal są w nim moje ulubione łóżka, które chciałabym mieć.
 Proste i tanie meble, na każdą kieszeń, skierowane do młodych osób i rodzin z dziećmi, to to co wyróżnia IKEA, a jakość wykonania to już rzecz gustu i potrzeb.
Ja w sklepie IKEA była dopiero raz w Łodzi, jakiś rok temu, bo mam do nich po 100 km, już dawno miał być w Bydgoszczy, ale nie wiem czy mieszkańcy się go doczekają.

Zawsze chciałam zobaczyć z bliska i dotknąć to co widziałam w katalogu.
O ile meble i akcesoria z wyższej półki cenowej są super, to te najtańsze już nie są takie wow.

Metraż sklepu robi wrażenie, byłam w niedzielę, to też dużo ludzi się kręciło, ale tłoku nie było.
O zgubieniu też raczej nie można mówić, bo co kawałek są punkty informacyjne, gdzie się znajdujesz i jakie pomieszczenie jest obok.
Wszystko perfekcyjnie urządzone, a w lodówkach keczup i musztarda, które też można kupić. ;).

Najbardziej podobały mi się małe mieszkanka, urządzone tylko meblami IKEA.

Kiedy już się tak nachodzisz i naoglądasz, to pewnie zgłodniałeś, jest na miejscu restauracja IKEA z niedrogimi daniami oraz bar z zapiekankami i hot-dogami, oraz napojami z dolewką gratis.

Ja wtedy nic nie kupiłam, ale jeśli planujesz, to potrzebna ci bedzie kartka i ołówek (na miejscu) do zapisania numerów produktów, które pobierzesz przy wyjściu, a przed kasami.

Bez obaw o transport samochodem, bo prawie wszystkie meble są w paczkach do skręcania.
Dzięki czemu IKEA, może obniżać swoje ceny.

 Prosta sofa o nowym retro wyglądzie, tak mi się tak kojarzy, a to wszystko dzięki pokryciu, które można zdejmować i prać.
 Fajny sekretarzyk, też powrót do przeszłości, kiedyś każdy taki miał, a teraz dla posiadaczy laptopów jak znalazł.
 Metalowe łóżka mi się podobają i chciałabym takie mieć, to jest dodatkowo regulowane i skierowane dla dzieci.
 A to fajny mebel do przedpokoju, dużo szuflad, lubię to !
 Kolejne piękne metalowe łóżko, w sam raz do romantycznej sypialni.
A to jest moje marzenie, 2w1, łóżko i sofa kiedy dorzuci się poduszki, no i szuflady w których schować można nie tylko pościel.

A wy byliście w IKEA, a może macie ich meble ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...