Ona Weronika: Yann Martel Życie Pi

wtorek, 21 stycznia 2014

Yann Martel Życie Pi

wtorek, 21 stycznia 2014
Jedno wielkie wow !, wiedziałam i słyszałam dobre opinie,a film miałam obejrzeć już dawno.
Ale teraz, kiedy zobaczyłam w mojej bibliotece tą książkę, powiedziałam sobie musisz to przeczytać.
Naprawdę warto, chociaż czytanie powieści bez dialogów, nie zawsze jest łatwe.
Ta historia będzie cię zaskakiwać, z każdą kolejną stroną, a jeśli film jest tak dobry jak książka, to nie mam wyjścia muszę i chce go zobaczyć, chociaż mój internet mi na razie na to nie pozwala :(.




Obowiązkowa lektura dla miłośników zwierząt, zawiera bardzo dużo prawdziwych informacji z ich życia.
To musi być coś wspaniałego mieć własne zoo?, a zarazem odpowiedzialnego.
Powieść o życiu, uczuciach i religii, a to jak cię będą nazywać i pamiętać, zależy tylko od ciebie.
O niezwykle mądrym chłopcu, który niewiele miał, a stracił jeszcze więcej, za to przeżył, to co nikomu się w głowie nie mieści. Jesteś na to gotowy ? Tylko od ciebie zależy czy uwierzysz w tą nieprawdopodobną i fantastyczną historię i jak ona się skończy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...