Ona Weronika: Karpińska Anna ,,Chorwacka przystań"

poniedziałek, 27 stycznia 2014

Karpińska Anna ,,Chorwacka przystań"

poniedziałek, 27 stycznia 2014
Kiedy pierwszy raz ją zobaczyłam i wzięłam do ręki trochę przeraziła mnie jej grubość, czyli 544 strony.
Ale nie taki diabeł straszny jak go malują ;), bo książka jest podzielona na krótkie rozdziały i dodatkowo narracja dwuosobowa. Czyta się szybko i przyjemnie. Z lubimyczytac.pl, wynika, że to jedna z 3 książek tej autorki, mi niestety wcześniej nieznanej. O czym jest ,,Chorwacka przystań " ?




Romantyczna opowieść, widzimy już na okładce, do tego piękna kobieta i równie piękne widoki oraz miasto.
Główna bohaterka Anna jest dziennikarką, któregoś dnia decyduje się na wyjazd do ,,pracy" w Chorwacji.
Tam przeżywa nie tylko chwile grozy, a to za sprawą trwającej wojny, ale coś czego do końca życia nie zapomni.
Akcja powieści jest rozciągnięta w czasie i trwa kilkanaście lat (1991-2012), od przed narodzinami córki, aż do trudnych wyborów swojej pierworodnej ;).
Podsumowując, jest to bardzo dobra powieść, na oderwanie się od rzeczywistości, przeniesienie na chwilę do słonecznej Chorwacji. Opis perypetii każdego pokolenia, bo jest matka, córka, dziadkowie.
A mąż i kochanek to już osobna historia, o której nikt nie powinien się dowiedzieć.


 Tak jak wspominałam, książkę można by było ,,odchudzić" o te 44 strony, gdyby była napisana jednym ciągiem.


PS. Jeśli ktoś jeszcze nie słyszał o rabatach na znak.com.pl,(do końca stycznia) to polecam, bo można mieć kilka książek o wartości 100 zł, za 50 zł i to nawet z darmową dostawą. Mi podczas akcji, tydzień temu udało się upolować książkę za 1 zł. Trwają również wyprzedaże i kiermasze w księgarniach i marketach, czyli raj dla książkoholików.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...