Ona Weronika: Ciwoniuk Barbara ,,Wakacje z gangsterem''

wtorek, 14 stycznia 2014

Ciwoniuk Barbara ,,Wakacje z gangsterem''

wtorek, 14 stycznia 2014
Nastolatką już nie jestem, to wiadomo nie od dziś, ale to nie znaczy że nie mogę przeczytać książki dla młodzieży.
Na okładce jest nawet napis serii plus minus 16, ale takie lekkie i zabawne lektury zdecydowanie są dla każdego.
Pamiętam jak w gimnazjum pierwszą lekturą, którą przeczytałam z przyjemnością i bez przymusu była ,,Kłamczucha'' Małgorzaty Musierowicz. Do tego był test sprawdzający i rozwiązałam go najszybciej ze wszystkich, bezbłędnie i dostałam 5+ lub 6 na zachętę ;).


O Barbarze Ciwoniuk wcześniej nie słyszałam, a napisała już sporo książek dla młodzieży, jeśli są tak dobre jak ta, to warto po nie sięgnąć.
Fajnie jest się też przenieść razem z bohaterką na wieś, zwłaszcza kiedy się jest mieszczuchem (to nie ja), i przypomnieć sobie beztroskie i słoneczne wakacyjne dni.
A jeśli do tego, pojawi się mężczyzna czy chłopak nie jeden, który jest zainteresowany, nową turystką.
Gabi ma 17 lat, kochającego tatę, przyjaciółkę i właśnie rozstała się z chłopakiem.
Ale jeszcze nie wie, jaka przygoda czeka ją na tej maleńkiej wsi, gdzie wszyscy się znają.
Oj będzie się działo, a zakończenie wcale nie jest takie oczywiste :).


Polecam, a wy lubicie czytać książki dla młodzieży, a może jakąś lekturę wspominacie szczególnie ?

1 komentarz:

  1. ,,Kłamczucha"-również bardzo miło wspominam tę książkę :)) A co do książek z serii plus minus 16, to słyszałam już o wielu ciekawych. Niestety jeszcze nie miałam okazji po żadną sięgnąć, bo ciężko gdziekolwiek je znaleźć.Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...