Ona Weronika: Płatki kosmetyczne Cleanic

wtorek, 7 stycznia 2014

Płatki kosmetyczne Cleanic

wtorek, 7 stycznia 2014
Dla mnie najlepsze i wcale nie takie drogie, bo można kupić w promocji, a wtedy kosztują tyle co w dyskoncie.
To nie znaczy, że nie używam czy używałam tych z Biedronki czy Lidla.
Ale pewnie tak jak ja zauważyłyście, że ich ceny trochę wzrosły, ale to pewnie ma związek z ceną bawełny.




 Te są w 100 % wykonane z bawełny, spotykałam takie co miały jej mniej i substancje sztuczne.


Nie są ani grube, ani cienkie, kształt klasyczny okrągły i tutaj już z wszystkich firm chyba jednakowa wielkość. Te dodatkowo są prążkowane, co pomaga usuwać zanieczyszczenia.
Płatki są zwarte i nie osypują się, jak to robiły najtańsze i najgorsze jakie miałam z Tesco.


 Ja zwykle je wieszam za sznureczek i wyjmuje od dołu, ale można też otworzyć je od góry i zamknąć za pomocą sznureczka :).


Nie tylko ja je lubię, wizażanki też, KWC, używam ich do wycierania twarzy po myciu i nakładania toniku.
Nigdy nie wycieram twarzy ręcznikiem, używam ich też do zmywania lakieru z paznokci.
120 sztuk potrafi kosztować w niektórych miejscach ok. 5 zł, a w promocji 2+1 niecałe 3 zł lub około.

A wy jakich używacie ?

3 komentarze:

  1. Kiedyś były bardzo dobre, ale się popsuły, zaczeły się rozwarstwiać. Najlepsze sa te z Hebe cieniutkie, tanie i zawsze w całości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe wcześniej ich nie kupowałam, niestety żyjemy w takich czasach, że nie obniża się cen, a jakość albo ilość. A w Hebe, może trudno w to uwierzyć ale jeszcze nie byłam :).

      Usuń

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...