Ona Weronika: Multikino Kino na obcasach styczeń 2014 ,,SMAK ŻYCIA 3''

środa, 8 stycznia 2014

Multikino Kino na obcasach styczeń 2014 ,,SMAK ŻYCIA 3''

środa, 8 stycznia 2014

To była moja pierwsza wizyta w kinie Multikino Bydgoszcz, na seansie tylko dla kobiet, czyli Kino na obcasach.
Miały być atrakcje, a było słabo, zwłaszcza jeśli było się wcześniej u konkurencji CinemaCity Helios.
Dobrze, że chociaż film był fajny i nie żałuje tych wydanych 20 zł. 



Ja byłam w Multikinie pierwszy raz, ale być może Panie, które raz tam były, tak jak ja są rozczarowane i już tam nie wracają.
Myślałam, że będą tłumy i nie zdążę kupić biletu, a tam puste kino i sala, tylko 10 kobiet + 3 z redakcji miesięcznika Miasta Kobiet, + 3 się spóźniły, łącznie 16 osób na sali, w porównaniu z prawie pełnymi salami u konkurencji to słaby wynik.

Możliwe, że Panie nie wiedziały o wydarzeniu, lub zapomniały po świętach, ja sprawdziłam datę na stronie multikino.pl.
Dużym błędem jest też podanie złej daty 8.01, zamiast 7.01 i opisu filmu w magazynie Miasta Kobiet, które jest także organizatorem/sponsorem.


Bilet kosztuje 20 zł, a w ramach gratisów, wydarzeń było :
-bezpłatny miesięcznik Miasta Kobiet
-gadżet od Miasta Kobiet, lusterko
-Kinder bueno od hostessy 
-kupon na darmową kawę w kawiarni Cafe Kino (wykorzystam z przyjemnością ;))
-konkurs dla jednej z pań na torebkę słodkości od hostessy Kinder bueno
-konkurs w którym do wygrania były 3 książki, ale przyznaje się nie przygotowałam ;).

Film Smak życia 3, czyli chińska układanka, to gwarancja świetnej zabawy.
Nawet nie wiesz kiedy się skończy tak dobrze się ogląda.
Dialogi w dwóch językach, seksowny francuski i angielski.
Miejsce akcji Francja i Nowy Jork, coraz bardziej zaczyna mi się podobać to miasto.
3 kobiety i jeden mężczyzna, dzieci, a wszystko to jest skomplikowane.
Świetnie opowiedziane i zagrane, piękni aktorzy i aktorki, miłość, seks i przyjaźń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...