Ona Weronika: Przedsiębiorcza kobieta Bydgoszcz

środa, 22 stycznia 2014

Przedsiębiorcza kobieta Bydgoszcz

środa, 22 stycznia 2014
Jestem  i bywam tu i tam, tym razem byłam tydzień temu na spotkaniu tylko dla kobiet, które są realizowane w całej Polsce przez portal przedsiebiorcza-kobieta.pl.
To na temat Przedsiębiorcza kobieta- kobietą  zadbaną odbyło się w Bydgoszczy.




Koszt spotkania 20 zł dla studentki, o tym co się działo przeczytacie tutaj.
Niestety nie wszystko odbyło się zgodnie z harmonogramem, a spotkanie zakończyło się z półgodzinnym opóźnieniem.

Najlepsza była prezentacja cudownych dziewczyn z Bramiracle, czyli doskonałych brafitterek, specjalistek od bielizny, które z koleżankami zamierzamy odwiedzić ;)


Kolejna prezentacja, którą zapamiętałam i miło było posłuchać, to żywiołowa Paula z ReFashion, młoda zdolna, kreatywna, specjalistka od imprez i stylistka, a także instruktorka fitness.
Na uznanie i podziw zasługuje też właścicielka kliniki Dr Eris w Bydgoszczy.

Uczestniczek było 25, średnia wieku młoda, bo ponad połowa to studentki, tak podejrzewam ;).
Jedyne co mi się nie podobało, to mała sala i twarde krzesła ustawione w rzędach.
Każda pani dostała skromny upominek z ulotkami, dodatkowo rozlosowano nagrody, mnie udało się wygrać gadżety od portalu 4allwomen.pl.

Spotkanie będę miło wspominać, pomimo późnej pory, oby więcej takich wydarzeń odbywało się w Bydgoszczy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...