Ona Weronika: Joanna Fabicka ,,Second Hand''

wtorek, 10 września 2013

Joanna Fabicka ,,Second Hand''

wtorek, 10 września 2013
Domowe obowiązki sprawiają, że nie mam już zwykle czasu na czytanie, ale ta książka do łatwych nie należy.
Stąd takie moje ociąganie i odkładanie, bo to nie jest lekki romansik i żyli długo i szczęśliwie.
W tej powieści nic nie jest normalne, zaciekawił mnie tytuł i okładka, a lubię też czasem przeczytać coś innego niż przewidywalne słodkie powieści.

Książki o podobnej tematyce pisała Dorota Terakowska, znakomite, przeczytałam prawie wszystkie, aż dziwne, że wcześniej ich nie dostrzegałam.
A to dlatego, że w bibliotece były na półce dla młodzieży, ale to zdecydowanie książki dla każdego.

Wracając do tematu postu i przeczytanej powieści ,,Second Hand'', co w wolnym tłumaczeniu znaczy z drugiej ręki.


Doskonale opisuje tą powieść notka polecająca autorki, która jest na przedostatniej stronie.


Nigdzie nie ma konkretnej daty, jedno wielkie szaleństwo, kilka wątków, przeplata się między sobą.
Bieda, patologia, w tej historii dzieci rodzą dzieci, do których się później nie przyznają.
Ludzie się nie kochają, są ze sobą, bo rodzina tak chciała, istne średniowiecze można by powiedzieć.

Są momenty dużego zaskoczenia, wzruszenia, nie ma natomiast radości, bo kiedy czytasz taką historię to nie wiadomo, czy śmiać się czy płakać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...