Ona Weronika: Mossakowska Zofia ,,Żegnaj kochanku''

wtorek, 24 września 2013

Mossakowska Zofia ,,Żegnaj kochanku''

wtorek, 24 września 2013
Biorąc tą książkę do ręki w bibliotece kierowałam się tylko okładką i tytułem, autorki wcześniej nie znałam.
Wpisałam w Google i wyszło na to, że podobnie jak inne pisarki prowadzi autorskiego bloga.
Jednak nie zależy jej chyba na czytelnikach, bo wpisy dodawane są rzadko.


Sama powieść nie powaliła mnie na kolana, lekko nudna, ale przeczytałam do końca, bo byłam ciekawa zakończenia.
Może to ta tematyka, a mianowicie Wietnam, tamta kultura, obyczaje i ludzie jakoś nie specjalnie mnie interesują.
Miłość jest, ale tak skomplikowana, że głowa boli i wszyscy są przez to nieszczęśliwi.
Anonimowy darczyńca funduje wycieczkę przypadkowym, lecz nie do końca sobie ludziom i to właśnie do Wietnamu. Tak to i ja bym chciała tylko nie koniecznie w tamte rejony :).
Powieść nie ma jednoznacznego zakończenia.


Wydana w 2012 roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...