Ona Weronika: BraMiracle, czyli brafitterka w Bydgoszczy

poniedziałek, 17 marca 2014

BraMiracle, czyli brafitterka w Bydgoszczy

poniedziałek, 17 marca 2014
O BraMiracle dowiedziałam się na spotkaniu Przedsiebiorcza kobieta, które odbyło się 15 stycznia.
Ale zawsze, było mi nie po drodze i salon odwiedziłam dopiero niedawno, bo w piątek.
Wtedy też dostałam ulotkę zaproszenie, na darmową poradę, którą i bez niej jest darmowa.


Mały salon BraMiracle mieści się na ulicy Kurpińskiego 8 w Bydgoszczy.

Trochę późno, bo już 2 miesiące temu mogłam poznać swój prawdziwy rozmiar biustu i biustonosza.
Czym w ogóle jest brafitting i brafitterka ?

Najprościej mówiąc, to prawidłowe dopasowanie biustonosza, potocznie zwanego też stanikiem, a jeszcze inaczej cyckonoszem :).
Wracając do spotkania, Pani Karolina i Magda były na nim największymi gwiazdami, miały najlepszą prezentację, a ich otwartość i poczucie humoru, są w stanie wywołać uśmiech na każdej twarzy.

Czy wiesz, że ok. 80 % kobiet, nosi źle dopasowany biustonosz.
To prawda, bo ja sama jak większość, przez kilka lat nosiłam B 75.
Zwykle te chińskie, bazarowe, które kosztowały nie więcej niż 10 zł.

Ostatnio sylwetka mi się trochę wyszczupliła i już nosiłam rozmiaru B 70, obwód niby dobry, ale miseczki za małe. Dostępność średnia.
Ale to nie jest mój rozmiar i o tym wiedziałam, a Pani Karolina mnie uświadomiła i pokazała, jak może wyglądać mój biust i jaki ma rozmiar.

Mając 70 cm pod biustem, nie można nosić biustonosza w takim rozmiarze, powinien być on przynajmniej o 5 cm, mniejszy. (pranie, rozciąganie itp.)
I tak oto po zmierzeniu przez Panią Karolinę, dostałam do przymierzenia biustonosz w rozmiarze 65 D ! (szaleństwo) ;). A i nie ma się czego wstydzić, Panie brafitterki niejedne cycki już widziały i kształty i rozmiary, pewnie nie robią na nich wrażenia.

Idealną klientką nie jestem, bo tylko przymierzyłam, a nie kupiłam, bo mnie obecnie nie stać na biustonosz za 100 zł. Ale może kiedyś, dlatego zamówiłam sobie już, takie trochę tańsze w moim nowym rozmiarze, od dziewczyn z vinted.pl i szafa.pl.

Podsumowując, bo się rozpisałam ;)
  • BraMiracle to jedyny mi znany w Bydgoszczy sklep z bielizną w każdym rozmiarze i profesjonalnymi brafitterkami (już od 2 lat)
  • porada i dobór biustonosza jest darmowy
  • dostępne są również  stroje kąpielowe
  • obwody od 60-105, miseczki od B-K
  • oferta skierowana przede wszystkim dla pań z dużym biustem, ale ja też jestem przykładem, że mały, wróć średni biust, też można ubrać
  • ceny od 80 zł do 230 zł, średnio 120 zł
  • najlepsze marki zagraniczne, ale też polskie
  • sklep również na allegro
  • oraz fan page na facebook
PS. a ty znasz swój rozmiar ? nie, to na co czekasz ?
więcej na ten temat już wkrótce na blogu ;) m.in. jak zakładać biustonosz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...