Ona Weronika: Siliss krem do depilacji skóry wrażliwej

poniedziałek, 3 marca 2014

Siliss krem do depilacji skóry wrażliwej

poniedziałek, 3 marca 2014
Z depilacją i goleniem miałam już wiele przygód klik, jak każda kobieta lubię czuć się czysto i świeżo, a brak niechcianych włosków mi, to zapewnia.

Kremy do depilacji bywają różne, ale ten mnie absolutnie zaskoczył, nikomu nie znany, francuski, dostępny w sieci sklepów E.Leclerc. Jeśli masz, go w pobliżu to biegnij kupić :).

Recenzję napiszę w punktach wymieniając plusy i minusy, chociaż tych drugich, to on nie ma.

  • duża i wygodna tuba 200 ml, zazwyczaj kremy mają tylko 100 ml
  • niska cena 7-8 zł
  • brak zapachu, a jeśli to delikatny (nareszcie krem, który nie ,,śmierdzi" ;))
  • bardzo elegancka i delikatna łopatka, bo i te potrafią być ostre
  • dobrze radzi sobie z delikatnymi włoskami, ręce i uda (gładkość nawet do 7 dni), pachy już nie koniecznie
  • to, że metoda usuwania włosków jest bezbolesna, to oczywiste, a duża tubka starcza na dłużej, więc po co przepłacać

Zapakowany jest tylko w taką folię, na której jest nalepka z Polską instrukcją, na opakowaniu wszystko w języku francuskim, po za składem, który zawsze jest po łacinie.
Z nalepki wiemy, że jest to krem do skóry wrażliwej, z masłem karite i olejkiem różanym ! no no.
Oczywiście depilować należy skórę czystą i suchą, pozostawiając krem na skórze nie dłużej niż 10 minut.

Jak przed każdym należy wykonać test uczuleniowy, ale ja mam akurat to szczęście, że tak drażniące kosmetyki mnie nie uczulają, a inne tak :).


Minusem może być dostępność, bo jak pisałam tylko w marketach sieci E.Leclerc.

Nie mam porównania do kremów z wyższej półki cenowej typu Veet, ale to będzie teraz mój ulubiony krem, wyprzedający w klasyfikacji nawet kremy Joanna.

1 komentarz:

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...