Ona Weronika: Tiffany Rothe ,,boczki" najlepszy trening mięśni brzucha

wtorek, 4 marca 2014

Tiffany Rothe ,,boczki" najlepszy trening mięśni brzucha

wtorek, 4 marca 2014
Ćwiczę, wróć nie lubię tego słowa, trenuje brzmi lepiej, zaczęłam 4 lutego, ale różnie to bywa z moją regularnością i motywacją. ;)
Ale 3 razy w tygodniu to minimum, przy tym nie stosuje, żadnej diety, bo nie muszę.
Chcę mieć wyrzeźbione ciało i płaski brzuch.
Zawsze rozgrzewam się z Mel B., a teraz odkryłam absolutny hit, czyli Tiffany.

Wystarczy raz spróbować, żeby pokochać ten trening.
Niby nic niezwykłego, kręcisz pupą, raz w lewo raz w prawo, ale to naprawdę działa.
Szczególnie na mięśnie boczne brzucha, ja nie wiedziałam, że takie mam ;), a na drug dzień zakwasy.
A jeśli jeszcze wasz facet na was będzie patrzył, jak to robicie, to ja nie chce myśleć co może się stać :).
Tiffany ma też, inne fajne treningi, bokserski czy seksowny w bikini.

Nie potrzebujesz do tego treningu maty, ani dużej ilości miejsca, buty zapewniają stabilność, do tej pory trenowałam na bosaka, ale różnica w butach jest bardzo duża.
I wcale nie muszą być to buty oryginalne i bardzo drogie, a o tym napiszę w czwartek.


Co jeszcze polecacie na brzuch, o czym nie wiem ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...