Ona Weronika: Szwaja Monika ,, Anioł w Kapeluszu "

wtorek, 18 marca 2014

Szwaja Monika ,, Anioł w Kapeluszu "

wtorek, 18 marca 2014
Z panią Moniką, to jest tak, że prawie każda jej powieść, w jakimś stopniu wiążę się z poprzednią, a przynajmniej te ostatnie.
Jej twórczość poznałam bardzo dawno, i podobnie jak panią Grocholę od razu polubiłam.
Chociaż nie jest to jakaś super ambitna literatura, bo dla kobiet, oczywiście mężczyźni też mogą sobie poczytać, o babskich problemach ;).




Co łączy wszystkie, albo prawie wszystkie powieści pani Moniki ?
To,że akcja toczy się w Szczecinie, czyli morza szum, ptaków śpiew itp. :).
Interesujący i intrygujący bohaterzy w każdym wieku.

W tej najnowszej powieści ,,Anioł w kapeluszu", na początku jest trochę nudno, i nie mogłam się połapać kto jest kto, ale później sobie przypomniałam.
Prawdziwa akcja, zaczyna się tak w połowie książki i trzyma w napięciu do samego końca.

Historia, którą pewnie nie jeden raz napisało życie, bardzo mądra i pouczająca.

Typowa lekka lektura, znani i lubiani bohaterowie, bardzo dobrze wydana z czytelną czcionką.
Czego chcieć więcej nic tylko czytać. Przyznaję się bez bicia, że ostatnio coś mi zapał i chęci na czytanie osłabły :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...