Ona Weronika: Face&Look Box z kosmetykami Joanna

sobota, 8 marca 2014

Face&Look Box z kosmetykami Joanna

sobota, 8 marca 2014
Dziś dzień kobiet, ale nie będę mówiła o tym jakie to jesteśmy wspaniałe, bo to każdy wie ;).
Pokażę wam prezent który sama sobie zrobiłam, z okazji tego dnia.
O portalu face&look  wiem już od dawna, kiedyś wygrałam u nich pudełko próbek, a innym razem odżywkę do włosów.
Ale już od jakiegoś czasu, redakcja pozazdrościła innym pudełek z kosmetykami i sama przygotowuje swoje. Które są wyjątkowe i zawierają tylko pełnowartościowe kosmetyki, polskich marek.


Jestem zła, że przegapiłam poprzednie dwa super boxy, które bardzo szybko się wysprzedały, podobnie jak te z Joanny. Dostępny od 5 marca, tego samego dnia kupiłam i zapłaciłam, a już wczoraj miałam go u siebie :). A dziś widzę, że są wyprzedane, a szkoda, bo warto było kupić taki box za 40 zł.
W nim, aż 8 kosmetyków, każdy po 5 zł ;). To grzech było nie kupić, a zwłaszcza, że tych jeszcze nie znam.




Magazyn ma prawie 100 stron, a w nim ciekawe artykuły, wywiad z Pauliną Sykut, a nawet przepisy. Dostępny za darmo w małych drogeriach i internecie klik.




Czas dostawy na drugi dzień i dodatkowo ostrzeżenie, a waga 3 kg.

1 komentarz:

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...